7 Ağustos 2011 Pazar

 beni sev!! yalnızlığına inat!!

önsöz

bu yazıda senin için hazırlanmış emir kipleri içeren cümleler bulunmaktadır. etkisi altında kalman mecburidir.



beni sev. biliyorum yalnızsın. biliyorum sende bu ara bir parça sevgiye muhtaçsın. bu cümle beni muhtaç gibi gösterdi sanırım ama benim muhtaçlığım sevgiye değil. gözlerinin içinde kocaman bir dünya var. yaşamak istediğim gezmek mutlu olmak ve bazen yağmurlarında ıslanmak istediğim bir dünyan var. renklerinde kaybolmuş gibi durman uzaklaştıramıyor beni senden... bilmem neden belki hiçbir ortak noktamızın olmadığını bile bile belki hayatımızı anlayabileceğimiz üç dört cümleyle anlatacağımızı gerisinin boş anlamsız hatta yabancı sözcüklerden oluşacağını bile bile gülüşüne hayran olmak güzel birşey. ve yalnızca bu sebepten beni sev! dünyada bir gün olsun ve o gün sev beni. öğreneceğimiz çok şey var hayattan bugün sadece beni öğren. saçlarımın rengini, gözlerimin rengini, bugün giydiğim kıyafetlerin renklerini saçımdaki tokayı, parfümümün içine saklanmış çiçeği öğren. yapabilirsin! yapmalısın! en sevdiğim çiçek papatya ama en tatlı kokan çiçek nergis. hangisinin daha özel olduğunu bir bulmaca gibi çözmelisin. o gün günlerden cuma olmalı belkide pazar. bir dönem kapanmalı kafan bomboş olmalı ki benimle doldura bilesin o günü. yeni yıl sevgililer günü herhangi bir bayram karışmamalı ki ilerde hatırladığında yalnızca bir marş ya da saçma sapan anlamlar yüklenmiş nesneler veya cümleler yüklenmemiş olsun ve kolay unutulmasın. insanın doğum gününü bile unutabileceği günler oluyor. sabah birden aklına gelmeli yüzünü yıkarken. öyle güzel bir gün seç sadece benim için!!! o gün ben ve sen yan yana gelip biz olalım. ufak bir hikaye yaz sen, hayal bile olsa bir hikayemiz olsun. anlat bana tamda ayrılırken. belki anlamsız yabancı cümlelerin içinde kaybolmayız ama kaybolursak.... aklımda kalmalı hikayen hem acı hem tatlı hemde şekerlemeler olsun içinde biz lolipop sevelim. beyaz atlı prensler ya da üvey annesi aptal kız kardeşlerle kocaman ormanlar da olmasın. bir cafe bir cadde bir sen bir ben bir biz sade olsun vanilyalı dondurma gibi sade!!! sakın söyleme sevsen de beni sakın!!! bozma hiçbir şekilde anlamını bugünün. bugün sadece öğreneceğiz seni beni. eğer anlarsak nasılsın iyi misinli cümlelerden sonra birbirimizi. söyleyecek zamanımız olur elbet ya da sadece biliriz sevginin var olduğunu var olduktan sonra ne gerek ses vermeye.yalnızsın biliyorum, helede şuan senin için yazılmış bu cümleleri hala saçma bulmadan okuyabiliyorsan yalnızsın işte.
ortada kalakalmış  bir parça, konuşmaya ihtiyacın var. belki ağlamaya ama ağlamak zordur bir başkasına. güçlü görünmek ister insan yabancılara. ben yabancı olmayacak kadar tanımanı istiyorum bizi.. tanı bizi!! yalnızlığına inat, sev bizi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder