4 Nisan 2012 Çarşamba

ZaMaN...

zaman sensiz geçiyor
sensiz geçen her saniyeyi odama dolduruyorum
odam senle doluyor
camları açmıyorum, kokun uçup gitmesin diye
bir müddet sonra rutubet kokuyor, toz doluyor.
eskiyorsun yavaş yavaş
geçen saniyeler saatleri, saatler seneleri dolduyor odama
yaşlanıyorum.
sende yaşlanıyorsun ama saçlarında hiç beyaz yok!
ölümde gelmeyecek kapına.
gözlerin hala pırıl pırıl içinde ki hayalleri görüyorum
hala çok net görüyorum.
üzülüyorum.
ne bir ağacın yanında
ne de bir kapı ardında,
bir masada
önümde demli bir çayla görüyorum kendimi
daha çok üzülüyorum.
zamanla savaşıyorum ve hep ben kazanıyorum
vermiyorum hiç bir parçanı zamana
zaman hep sana bağlıyor kendini
zaman geçtikçe eskiyorsun.
saatleri senelere seneleri bir ömre bağlıyor hep zaman
ben ömrümü sana bağladım,
sen eskidikçe ben oluyorsun ben eskidikçe sen doluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder