7 Mayıs 2015 Perşembe

Parçalar!

Adın öyle bir yerde duruyor ki 
Söküp atsam ölür bedenim.


O kadar beklerim ki seni; güneş güne dönmez, bulutlar ağlamaz olur. Sonra bir gelişin olur geceler yıldız dolar; gökyüzünden yağar ha yağar, hep yıldız yağar. adın gibi güzel yağar.

Araba hızla yol alırken, geçtiğimiz ağaçları saydım ama bir salıncak kuramadım o ağaçların dallarında. Hep gitmeler düşmüş bana ben gökyüzünü hiç seyretmedim.

Gözlerin doldursun hayalimi; nefesini duyayım ara sıra; yalnızlık neymiş!!!
Aşk! Sen gittiğin yerde kal; ben burada nefes alıyorum ikimizin yerine.

Rüya mı görüyormuşum? Ah nasıl da hayra yordum bu sabah seni beni! Uyanmak mıydı kabus? Uyusam yine okşar mıyım saçlarını???
  

Bütün sırlarım sende bitiyor sevgili, haykırıyorum işte!!! Güneşim ile bütün yıldızlarım kalktık sana geldik.

Sevgili bütün sırlarım senle bitiyor.


Arama ey sevgili arama nefes alıyorsun ya! İşte ben tam oradayım.


Şairin bahsettiği prangalar nerede? Hani bağlıydım ben onlara. Koşamıyorum öyle yorulmuşum ki hasretten. Şimdi kalkıp bana gelsen; bir "hoş geldin" ile başlasa her şey.


Toprak oldum ben; bütün çiçeklerim sana açıyor.


Tükenmeden bütün kelimelerim bir harfte buluşalım seninle. yeni bir kelime başlasın seninle, ben okumaya dayanamayayım. 


Mesafeler var sanıyorsun sen; aslında yoklar!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder